Lucie přišla do DVTV v červnu 2014. Svou vlastní iniciativou a proaktivním přístupem si získala přízeň týmu DVTV a zaujala pozici stážistky pro sociální média. Samostatně vypracovala komplexní strategii budování divácké základny za použití sociálních sítí, především Facebooku a Twitteru. Definovala parametry – od propracovaných časových rozvrhů publikování příspěvků, jejich formy až po samostatný návod jak příspěvek co nejlépe vytvořit. Tuto strategii jsme postupně implementovali. Lucie usilovně pracovala každý den, sedm dní v týdnu. Připravovala podklady – z publikovaných videí vytvářela příspěvky pro sociální sítě a navrhovala ideální publikované časy. Toto jsme, za neustálých drobných změn a inovací, praktikovali do doby jejího odchodu v říjnu 2014. Do té doby se nám podařilo vybudovat stabilní marketingový kanál s více než 19.000 fanoušky. Lucie byla velmi důležitou členkou týmu. Její pracovní nasazení a především neustálé přemýšlení o tom, jak svou práci provádět lépe, nám velice usnadnilo start prvního internetového videoprojektu tohoto charakteru v České republice.