💡 efektivní způsob budování povědomí o značce a odkazového profilu
Chtěli byste, aby vaše značka byla vnímaná jako číslo jedna v daném odvětví? Potřebujete posílit odkazový profil klienta pro budování organické návštěvnosti? Digitální PR je skvělým způsobem, jak se dostat do prémiových médií s vlastní doménou, kde běžné editoriály stojí desítky až stovky tisíc.
Takové odkazy vám přinesou nejen publicitu, ale i hodnotný link juice, který posílí autoritu vaší domény, což pomůže zlepšit pozice napříč celým spektrem vašich klíčových slov.
Proč investovat do digitálního PR?
- Chcete být číslo jedna ve svém oboru? Digitální PR vám pomůže posílit pozici lídra ve vašem odvětví.
- Potřebujete posílit odkazový profil? Kvalitní odkazy z prémiových médií přinášejí hodnotný link juice, který zlepší vaši doménovou autoritu.
- Chcete se dostat do médií za zlomek nákladů? Získáme vám publicitu v renomovaných online médiích, kde běžně editoriály stojí desítky až stovky tisíc.
- Zlepšení SEO napříč klíčovými slovy. Hodnotné odkazy z kvalitních domén pozitivně ovlivní vaše pozice ve vyhledávačích.
Jak to funguje
- Průzkum a analýza: Abychom mohli navrhnout efektivní strategii, nejprve se podíváme na vaši značku zblízka. Provádíme analýzu vašeho aktuálního postavení na trhu, identifikujeme příležitosti a slabá místa a určíme, která témata jsou pro vaše cíle nejvhodnější.
- Výběr tématu, médií a novinářů: Nejsme zastánci univerzálních řešení. Neposíláme hromadné tiskové zprávy, to už je přežitek minulého století. Proto pečlivě vytipováváme relevantní online média a konkrétní novináře, kteří o vašem tématu píší a zajímá je.
- Tvorba hodnotného obsahu: Navrhneme témata a zpracujeme obsah, který bude novináře zajímat. Pokud to je možné, připravíme průzkum, infografy a další relevantní podklady pro média.
- Distribuce obsahu: Kontaktujeme každého novináře zvlášť a připravíme mu obsah na míru, který bude vhodný pro médium, pro které píše.
- Monitorování a vyhodnocení výsledků: Pravidelně sledujeme výsledky našich aktivit a poskytujeme jasné reporty.
Kolik to stojí
- 1x ročně – 3-7 výstupů v kvalitních médií – 89 000 Kč bez DPH
- 2x ročně – 6-14 výstupů v kvalitních médií – 130 000 Kč bez DPH
- 3x ročně – 9-21 výstupů v kvalitních médiích – 150 000 Kč bez DPH