Digitální PR

💡 efektivní způsob budování povědomí o značce a odkazového profilu

Chtěli byste, aby vaše značka byla vnímaná jako číslo jedna v daném odvětví? Potřebujete posílit odkazový profil klienta pro budování organické návštěvnosti? Digitální PR je skvělým způsobem, jak se dostat do prémiových médií s vlastní doménou, kde běžné editoriály stojí desítky až stovky tisíc.

 Takové odkazy vám přinesou nejen publicitu, ale i hodnotný link juice, který posílí autoritu vaší domény, což pomůže zlepšit pozice napříč celým spektrem vašich klíčových slov.

Proč investovat do digitálního PR?

  • Chcete být číslo jedna ve svém oboru? Digitální PR vám pomůže posílit pozici lídra ve vašem odvětví.
  • Potřebujete posílit odkazový profil? Kvalitní odkazy z prémiových médií přinášejí hodnotný link juice, který zlepší vaši doménovou autoritu.
  • Chcete se dostat do médií za zlomek nákladů? Získáme vám publicitu v renomovaných online médiích, kde běžně editoriály stojí desítky až stovky tisíc.
  • Zlepšení SEO napříč klíčovými slovy. Hodnotné odkazy z kvalitních domén pozitivně ovlivní vaše pozice ve vyhledávačích.

Jak to funguje 

  1. Průzkum a analýza: Abychom mohli navrhnout efektivní strategii, nejprve se podíváme na vaši značku zblízka. Provádíme analýzu vašeho aktuálního postavení na trhu, identifikujeme příležitosti a slabá místa a určíme, která témata jsou pro vaše cíle nejvhodnější.
  2. Výběr tématu, médií a novinářů: Nejsme zastánci univerzálních řešení. Neposíláme hromadné tiskové zprávy, to už je přežitek minulého století. Proto pečlivě vytipováváme relevantní online média a konkrétní novináře, kteří o vašem tématu píší a zajímá je.
  3. Tvorba hodnotného obsahu: Navrhneme témata a zpracujeme obsah, který bude novináře zajímat. Pokud to je možné, připravíme průzkum, infografy a další relevantní podklady pro média.
  4. Distribuce obsahu: Kontaktujeme každého novináře zvlášť a připravíme mu obsah na míru, který bude vhodný pro médium, pro které píše. 
  5. Monitorování a vyhodnocení výsledků: Pravidelně sledujeme výsledky našich aktivit a poskytujeme jasné reporty. 

Kolik to stojí 

  • 1x ročně – 3-7 výstupů v kvalitních médií – 89 000 Kč bez DPH
  • 2x ročně – 6-14 výstupů v kvalitních médií – 130 000 Kč bez DPH
  • 3x ročně  – 9-21 výstupů v kvalitních médiích – 150 000 Kč bez DPH