Komplexní SEO audit

SEO audit ukáže slabé stránky vašeho on-line projektu. Najdete v něm rozbor webu z pohledu SEO a jeho výkonu z organického vyhledávání i doporučení, jak s webem dále pracovat.

Náš audit obsahuje hned několik podanalýz:

Zhodnocení aktuálního výkonu webu

V této části se zaměřujeme na historický výkon webu. Jak se vám dařilo získávat organickou návštěvnost, přes jaká klíčová slova k vám lidé chodí, zda organic táhne brand nebo obsah… zkrátka základní informace o tom, jak a proč se na váš web berou lidé z vyhledávačů.

Pokud došlo v minulosti k výraznějším propadům, pokusíme se identifikovat příčinu – může to být technická úprava webu, aktualizace Google algoritmů… nalezení příčiny je důležité pro další práci.

Technická analýza webu

Tato část bývá nejobsáhlejší, protože zde většinou najdeme nejvíce chyb. Kontrolujeme stovky různých technických nastavení a doporučení, některé automatizovaně, jiné ručně.

Výsledkem je soubor doporučení pro zlepšení technické kvality webu, od rychlosti načítání přes strukturovaná data až po efektivitu načítaných skriptů.

Optimalizace obsahu a sémantika stránek

Kontrolujeme, zda je váš web pro vyhledávače srozumitelný a zda jim předkládáte informace v takovém formátu, který je pro ně přirozený a lehce pochopitelný.

Často doporučujeme úpravy meta značek, zapracování nových funkcí blogové části nebo rozšiřujeme produktové popisy.

Zkrátka vše, co souvisí s prezentací obsahu a obsahem samotným.

Interní odkazy

Interní prolinkování jsme vyčlenili do samostatné kapitoly, protože bývá často problémové. Vývojáři ani copywriteři nad interními prolinky často nepřemýšlí systematicky a je to potřeba napravit.

Analýza odkazového profilu

Toxické odkazy vedoucí na váš web mohou negativně ovlivňovat jeho dohledatelnost. Zkontrolujeme, zda je vše v pořádku a případně zjednáme nápravu.

Audit často obsahuje další kapitoly, protože každý web je jiný a problémů můžeme odhalit širokou škálu.

Cena auditu: od 35 000 Kč (42 350 Kč s DPH)